worin kizlar yaklasik 1 saat önce magnezyum aldm, karnima bi agri girdi sonra da ishal.. mahvetttii beniii resmen ayaklarim titrediii-.- nezmn gecer cok kötü oldum:/
Tosbik worin aaa ciddimisin 🤤 kız ben 3aydr kullaniyorum hic boyle olmadi. Acaba baska bsy mi dokundu ki🤔 olablr mi?
Melo11 worin magnezyum ben de de ishal yapıyor çok ağrım olunca nadir içiyorum mecbur yoksa dediğin gibi maffediyor
EceAydn worin Çok garip ya bende 2.5 aydır kullanıyorum nerdeyse. Hiç etkisi olmadı böyle kötü şekilde. Belki ishal olabilir ama diğerleri için bir doktora gidin isterseniz 😌
gonulcelen worin Melo11 aç karnına hemen ishal yapıyor yemekten tüketin diyor bu bnm için pek mümkün degil ama yemekten hemen sonra içiyorum ilerleyen haftalarda mesela şuan. 37 hf olduk artık ishal de yapmıyor 😬 Ama Bn bir ara cok düzenli sırf wc rahat çıktığım için içtim 🙈
Nnzhktt worin bana ne aç ne yok demişti öyle kullandım hiç bi sıkıntı yaşamadım acaba yediğiniz şeyle farklı bi etkileşimi mi var misal d vitamini kullanırken protein içeren besinlerle en az 1 saat arayla kullan demişti eczacı
gonulcelen worin yani Bn cok denedim aç hemen ishal yapıyor hatta en iyi hangi öğün yiyorsan ondan sonra içiyordum mesela akşam tercih ediyorum ki en sıkı öğünüm akşam oluyor çünkü