40+4 haftalık hamileyim bugün muayenem vardı bebeğim 4 kilo. 41. Haftam dolmadan hiçbir şekilde müdahale edip almıyorlar. 41. Haftama kadar suni sancı verilir olmazsa sezaryen olur bebeğin iri dendi. Sezaryen asla olmak istemiyorum. 4 kilo üzeri normal doğum yaptırıyorlar mı acaba yoksa direkt sezaryene mi alırlar bilgisi olan var mı nolur az aydınlatsın beni