Belirtileriniz neler kızlar ? Ara sıra mide bulantım dışında herhangi bir belirtim yok ve belirtilerim azaldıkça bi sorun varmış gibi hissediyorum sonra lekelenme ve kanaman yoksa kafanda kurma kötü bisey yoktur diye kendimi telkin etmeye çalışıyorum sizde durumlar nasıl ?