Zeynoasel İstemsiz gebelik 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim ama istemiyor bu gebelik nasıl sonlandıra bilirim
Aaaysee Zeynoasel özel değilse neden istemiyorsunuz yazık sonucta oluşmuş içinizde 🙁 Rabbim verdiyse vardır bir bildiği kıyabilecek misiniz gerçekten?
Gamzeerdgn Zeynoasel neden sonlandırmak istıyorsunuz bence sonlandırmayın Allah maddı manevı o gücü veriyor sonuçta o da bı can suan kalbı bıle atmaya başlamıştır lütfen kıymayın ona tabi ne durumda olduğunuzu bılemıcem Allah yardımcınız olsun ama düşünün zor yollarla sahip olmaya çalışanlar var hıc olamayanlar var olupta aylarca canından can gidenler var lütfen kıymayın yavruya 😞😞😔
Nimetkayseri1438 Zeynoasel 😔 en büyük pişmanlığınız olur yapmayın ben 3 uncuye hamileyim ilk öğrendiğimde aynı böyle düşündüm de kalp atışını duyunca bi kıyamadım rabbim vermiş onca insan çabalarken benim bunu yapmam rabbimin nimetin den kendi kendimi uzaklaştırmak olur diye düşündüm
bademli_puding Zeynoasel bence böyle bişey yapma mesele ne bilemem ama herşeyi boşver yalnızsan bile o sana en büyük dayanak olur yazık etme günah öbür tarafta ne hesap vereceksin bebeğine onu düşün belki dünyaya gelince herşey bambaşka olacak çok mutlu olacaksın hele kokusunu bi çek içine bu postu paylaştığına pişman olacaksın emin ol kıyma ona
Nimetkayseri1438 efeduru aynen devlet kürtaj yapmıyor kalp atışı oldugunda anca 10 hafta olup kese boşsa yapıyor onda bile baba imzası alıyorlar
323832 Zeynoasel allah o evladi sana nasip etmiş kıyma senin yasadigin durumlari elbet bilemeyiz gebeligi sonlandirma durumuna getiren düşüncelerini bilemeyiz ama allah her bireye o duyguyu yasatmiyo anne olabilmek icin o kadar cirpinan insan varken allah seni uygun görmüş sakin düşünüp karar vermek lazım ilerde pisman olmamak adına allah yardımcın olsun
2prensesannesiiii ArvenMom profiline baktımda bi çocuğu varmış 🤷🏻♀️ Aile problemi olabilir ya da maddiyat
aslibek45 Bende aldırma diyenleri anlamıyorum. Kadın en başta istemsiz gebelik demiş, önüne gelen aldırma yazmış. Yarın öbür gün bu kadın eşim bana kötü davranıyor bebeğim var dese ikinciyi neden yaptınız dersiniz hepiniz.
Zeynoasel aslibek45 evet eşimle aram çok iyi degil ona son sans vermişken bebek haberi beni çok yıktı
Zeynoasel Evet biliyorum bebek sahibi olmak isteyen çok kişi var ama benim 3 tane çocuğum var 3 de arka arkaya oldu en küçüğüm 1 yaşında ve korunmama rağmen oldu bu zamanda çocuk yetiştirmek çok zor her anlamda maddi manevi güzel bir şekilde yetiştirmek istiyorum her anlamda
EyAs Zeynoasel canım aynı senin gibi oldum bende sipralle hamile kaldım iki evladım var ikiside çok küçük aldırmayı çok düşündüm ama yapamadım iyikide yapmamışım bir ömür bunun vicdan azabıyla yaşamak istemedim Allahin verdiği cana kıyma derim diğerleri nasıl büyüdüyse buda büyür Allah hakkında hayırlısını nasip etsin