Alymus Anneolmak188 Anneolmak188 alâ bildiğim kadarıyla kız ismi bende çok beğendim fakat bizim toplumumuz kibar olmadığı için güzel bir dille alâ değil alaaaağ diyeceği için vazgeçtik 😂
Aaaysee Bebeğimize anlamlı isimler koymaya dikkat edelim elimizden geldiğince hanımlar 🌸 Ala ismi Kuran da geçer ama bir manası yoktur “üstüne,üzerine” manalarına gelmekte