Bilgisi olan yokmu tecrübeli anneler ? İlk hamileligim ve bilinçsizim . İki gün önce doktora gitmiştim herşey iyiydi sadece enfeksyonu vardı ilaca başladık karnımda gerilme vardı doktor enfeksiyondan kaynaklı dedi ama o geçti şimdi sızlama şekli iğne batar gibi oluyip geçiyor anlık yani