Kızlar 36+5 haftaligim buğu doktora gittim hiçbir şikayetim yoktu zaten bebek kanala girmemiş daha ama 1 aydır hep bas aşağı nst de hiç sancim yok 0.
Doktor daha gelmesi 2 haftaya bulur 38-39 gibi dedi ama benim aklıma takildi doktora sordum ilk gebeligim bilgim yok bu bacak içi baldirlarin orası kemik var Bi tane taaa özel bölgeye gidiyor zaten ic bacakla özel bölgeyi birbirine bağlayan kemik orası geceleri çok ağrıyor kemiğim gündüz birsey yok gece ama ağrıyor ve dönemiyorum bile doktora söyledim kasılma oluyor o zaman normal dedi ama aklıma takildi o kemiğe ne diyorlar bilmiyorum da sizce bu doğumun yakin olduğunun belirtisi mi kasılma mi yani ilk kez kemik ağrısının kasılma olduğu duydum??