Valla sleppy hakkında birsey diyemem ama normal kilodan o bezi kullanan varsa iyice Bilgi al sonra stok yapip elinde patlamasın ben baby turco stoğu yapiyorum gorumcem kullaniyor arkadaşım da kullaniyor birinin bebeği 3900 dogdu birinin 2900 ama ikisi de baby turco nun 2 numarasıyla başlamış anca olmuş bende 2 numara getirttim o kadar kucuk ki resmen molfixin bir numarasına es deger 🤭 ama çok güzel yumuşacık incecik