Nurrr499 yavaş akışlı bir biberon alırsanız soğumaz diye düşünüyorum. Gündüz uyuduğu sırada ya da uyumak üzereyken de mama verebilirsiniz ama aktif olarak emzirmeye devam ettiğiniz sürece meme reddi oluşmaz umarım. Çene kasları gelişmiş artık çünkü emerken de çok yorulmuyordur. Ben olsam gece uykuya geçiş esnasında bir defa, gündüz de yine uykuya geçişlerinde verirdim. Hem doyurucu olduğu için tok tutuyor uzun süre rahat uyuyor ki gelişimi için uyku da önemli, hem de uyanık olduğunda acıktığında mama aramaz en azından emer muhtemelen. Sütünüzün yağlanması için protein ağırlıklı beslenebilirsiniz. Ayrıca ceviz ve omega 3 de sütün kalitesini arttırırmış ama kilo alımı azsa mama vermekten çekinmeyin. Biz 43 günlüğüz, ilk günden beri mama+meme gidiyoruz 🤷🏻♀️