Paradisee21 17.haftaya girdim ama karnım çıkmıyor sadece çıplakken baktığımda belli belirsiz bir şişlik görünüyor.Ne zaman karnım büyümeye başlıyacak artık sabredemiyorum benim karnım büyüsün karnımı seveyim istiyorum🥲🥰
Eldgrn Paradisee21 iç karınla alakalı bazılarında 30 a doğru çıkan bile var benimde 18 e doğru kalınlaştı 20 de çıkmıştı artık dışarı çıkar yani sorun etme
Aaaysee Paradisee21 benimde 17 ye 3 gün var sadece akşamları çıkıyor oda elbiseden fâlan asla belli olmuyor,uygulamada okudum bi kaç gün önce 2 hafta içinde çocuğunuz iki katı büyüyecek diye yani eğer iç karnınız büyük değilse 18 den sonra büyümeye başlayacaktır 🌸
AyFa1608 Paradisee21 benim hem boyun uzun hem kilom var biraz ilk bebeğimi 27 haftalık kaybettim o zamana kadar bile hiç yoktu nerdeyse karnım sadece kendi göbeğim vardı. Bunda 15+2 yız şu an dışardan gören hamile olduğumu anlıyor hemen çıktı alt karnım. Dert etme birden fırtlar minik😀
Ela4810 Paradisee21 27 28. Haftama kadar hiç belli olmadı şimdi 37+3 teyim insanlar son haftalarım olduğuna inanmıyor. Ne güzel işte bir tane yırtığım yok; bütün kıyafetlerimi halen giyiyorum😁
gizemkarla Paradisee21 benımde yok buyumedı ama saglıklı bebegım :) 37 haftamdayım karnım 4 aylık karnı gıbıymıs herkes oyle dıyor
ilayda_nurrrr60 Paradisee21 ben 33 haftalık hamileyim ama görsen 5 6 aylık dersin hatta dar giyinmediğimde şuan hamile olduğum bile belli olmuyo ama karnını sevmen için büyük olmasını beklemen tuhaf geldi
Paradisee21 ilayda_nurrrr60 ya şu anda da seviyorum karnımı tabi ama böyle biras büyüyünce insan tam hamile olduğunu anlar gibime geliyor
melegimhosgeldin1 Şey iki ayligiz üçe girdik benim karnım iki haftadır belirdi gazdan değil ben öyle düşünmüştüm doktor iç karnın dar gayet normal dedi sanırım doğuma kapıdan yan yada çatıdan giricem😂😂😂
Seymona1 Paradisee21 canım ben 50 kilo 164 boy olan biriyim 6.aya kadar ayva göbeği derler ya yok gibi yani öyleydim son 1 buçuk ay göbeğim çıktı baya baya 🤣 bende üzülüyordum kıyafetli hiç belli olmuyor diye ama yapınla ilgilidir o . Son 1 buçuk ayda 7-8 kilo aldım şuan 60 oldum mesela . Son ayımdayım . Üzülme yani seninde öyle olur
yagmur089 Paradisee21 ic karnin geniş olabilir canim benm hemn cikti benimde baya ic karnim darmis o yuzdn cikar inşallah canim bebek buyudukce