39+2 salı gece suyum geldi. 39+3 çarşamba 23:50 de oğlum doğdu.
Normal doğum ile doğumum gerçekleşti benim için zorlu bir doğum oldu. Suyum geldiği ve 1 parmak açılma olduğu için suni sancı başlatıldı. Suni sancıları çekerken nts ye bağlanmak en büyük eziyetti yalvarıyordum sökün şunu diye. Çarşamba akşam 5 6 ya doğru açılmam anca 5 cm falan olmuştu sancıdan artık halsiz kalmıştım ve sezeryana döner diyede yemek yedirmediler tamamen güçsüz kalmıştım,kalkıp plates topuna oturdum yürüyüş yaptım ama agrıdan halsizlikten halim yoktu ,doktor sağolsun bi iğne vurdu o beni uyuşturdu o ara bi uyuttu ağrıları hissetmedim uyandığımda ebe benimle konuşuyordu 9 cm olmuş açılman az daha sabret yardim et birlikte başaralım dedi doktor sezeryana çevirelim dedi ben kabul etmedim ebemden Allah razı olsun oda benimle aynı düşüncedeydi bu kadar ağrı sancı çekmiş sonuna gelmişken olmaz dedi. Bebeğim de iyiydi kalp atışları da düzendeydi bir sorun yoktu sonra beni hemen çatala aldılar oğlum geliyordu. Sancın geldiğinde ıkın dedi. Ikınıyordum ama o kadar güçsüz kalmıştım ki yetmiyordu. Oğlum sağolsun eller başında gelmeye kalkınca parmağı içerde bir damara takılmış kanamam başlayınca apar topar oğlumu çıkartmak için kesi attılar oğlumu çıkarttılar hemen göğsüme koyamadılar en çok üzüldüğüm o oldu kanamam olduğu için geçici bir bayılma oldu kanamayı durdurdular dikiş attılar çok şükür hayırlısıyla oğlum doğdu da sağlıklıydı bir sorunumuz yoktu çok şükür. Şimdi 23 günlük olduk Allah’a şükür.