Nurcann17 2 doğum yaptım suni sanciyla bana zor gelmedi şuan 3. Hamileliğim 39+1 Haftalıgim 3 cm açılma var dedi bugün pazrtesi suni verelim dedi ama kimse yok yanimda şuan Perşembe verelim madem dedi beklemeyebilirde dedi bakalm ne olcak bu sefer kendi ağrımla olsun isterdim ama hiç ağrım gelecek gibi degil ama korkacak bişey yok bence yani azar azar basliyo sonra sıklaşiyo