Edanur-09 Kızlar e devlette sosyal yardımlaşmaya başvuran var mı benimki onaylandı ama ödeme yok nereye yatıyor bilgisi olan var mı
Ozgerenali Edanur-09 bende 1 ay önce başvuru yaptım ama hala onaylanmadi süre surec devam ediyor diyo sizin ne kadar zamanda onaylandi
Minigim38 Edanur-09 ben aldım edevlete PTT yazın kurum ödemesi diye yazı çıkıyor ordan bakabilirsiniz. Hesaba aktar diye yazı var ordanda kendi banka hesabına aktarabilirsiniz
babymmt Edanur-09 bende başvuru yaptım 2 günde reddediliyor eşim şuan işsiz buna rağmen yanlış anlamazsanız siz ailenin toplam gelirine ne yazdınız ben mi yanlış anlıyorum kişi başı mı eve giren toplam rakam mı yazılacak zaten yevmiye usulü çalışıyor birşey de kazanmıyor sürekli red yiyoruz
Dilek-K0 Ozgerenali bende de öyle oldu kabul edilmedi yani çok uzun süre bekleyince malesef ki red ediliyor🤦🏼♀️
KorkuluAnne Minigim38 bişey sorabilir miyim ona başvurmsk için evinin kira çalışmaman gibi şartlarının olması mı gerekiyor. Bilgi verir misiniz acaba ne lazım kime çıkıyor diye
minik_civciv5 Bana da red gelmişti , bazı kişiler tekrar başvuru yaptığını söylemişti , ben yeni başvuru ekranı açamıyorum, sürekli eski başvurunun sonucu çıkıyor , yeni başvuru ekranını nasıl açabilirim ?
Minigim38 KorkuluAnne walla hiç bilmiyorum canım bizim evimiz kira eşimde işsiz ondan cıktı sanırım. Evi arabası olana da çıkan duydum ben