Ummum Kızlar erken oldu ama 😂 ne durumdasınız ne kadar oldunuz 🥰 en son adet gününüz nedir 😂 sohbet edelim
AdaKaranfili Ummum mayis sonu aslinda adete görə.ama ultrasona göre 2 Haziran diyo.ultrason baz alınıyor . Ben Haziran olsun istiyorum..ayin başında yani.ay sonu istemiyorum.mayis sonu yani.son adet 22 Ağustos.belirtim sadəcə hafif bulantı tiksinme.kusma 3-4 kere oldu sadəcə.o da bazı yemekleri sindiremedigim için bence çıkardım..yerlesme kanamasi olmuşdu adet günümde.ondan sonra kanamam lekelenme oldu tedavi oldum geçti şükür .emzirdigim için lekelenme olmuşdu sanırım.22 kasim ikili yaramaya gidicem
Alimenur Ummum son adet tarihim 16 eylüldü ona göre 23 haziran Ama ultrasonda bir hafta oynamış yani adet bitiminden 3 gün sonra hamile kalmışım 23 +7 dediğimde de kurban bayramının son gününe denk geliyor ayy
1Mom-baby Ummum 8+4 üm Allah nasip kısmet ederse 19 haziran olarak gösteriyor babalar gününe denk geliyor 🤗
Ummum AdaKaranfili benimde yerleşme kanamam oldu canım . Ben daha gitmedim hastaneye hiç önümüzdeki hafta içi hidecem inşallah benim adet tarihim 25 Eylül dü
Glshsrkn AdaKaranfili benimde son adet tarihim 23 Ağustos. Doğum tarihi 30 Mayıs görünüyor. Ama ben sezaryen olacağım icin daha erken olur heralde.ben pazartesi ikili taramaya gidicem inşallah.
Nurcymz Benim de 5 Eylül , 12-14 Haziran A denk geliyor, oksapar iğne kullanıyorum ,ilk gebelik , korku endişe heyecan cinsiyet merakı kime benzeyecek vs vs tatlı telaşeler meraklar 🥰 hayırlısi ile sağlıkla kucağımiza alırız inşallah .
Serapp777 Son adetım 16 eylul dr 23 hazırana kdr bebişimiz dogmus olcak inşallah dedi 🙏🏻tabi şuan ıcın cok erken henuz 8 haftalıgz dogum normal mı olur nsl olur sürec nsl ilerler bı fıkrm yok 🤷🏼♀️Ama Allah nasip ederse Kurban bayramını evımızde 3 kişilik aile olarak gecırcez 🙏🏻🥰
Alimenur Serapp777 ay valla belli mi olur Çok heyecanlı deil mi ya kurban bayramında 3 kişilik olmak🤩🤩
Serapp777 Alimenur ayy sağlıkla hayırlısıyla inşallah🙏🏻dr günlerini iple cekıyorum daha bide cinsiyetimiz var ne olcak bakalım her anı çok heyecanlı 🥰
Alimenur Serapp777 ay evet valla ya Benim içime kız doğuyor nedense bilmiyorum Geçen günde kız çocuk doğurduğumu gördüm bakalım içime doğan mı olur ki🤩😍
Serapp777 Alimenur benımde kız doğuyor bende rüyalarımda öyle görüyorum ama bakalım ılk bebegım saglıklı hayırlı evlat olsun kız erkek fatketmez.12 aralıkta gidicem ben cinsiyeti söylerim dedi dr inşallah
Alimenur Serapp777 benimde ilk daha hayırlısı olsun da Zaten ben daha 6 aylık evliyim🙈 Kız bu kadar erken belli olur mu ki
Serapp777 Alimenur hıc bi fikrim yok erkek erken belli eder dıyolarda belki erkektir bilmıoz ki 🤷🏼♀️tahmın etcek kesin değil o da gösterirse