Bende ilk 36da yapıldı bu hafta yapmadı pazartesi 38de tekrar yapıcak doktorum bir riski yok herşey yolundaysa bebeğin kilosu iyiyse ve artık kanala girdiği zaman yapıyor doktorlar ben 15kg aldım 37. Haftadayım bebişim 3400g şuan normal doğum olacak şeker yüklemesi yapmadı doktorum ilk hamileliğim doktorum dan çok memnunum sezer yana biraz karşı eğer herşey yolundaysa normal doğumun en sağlıklısı olduğunu söylüyor