Kızlar ben hazır meyveli kefir içiyorum dün buzdolabından çıkardım hiç açılmamıştı sabaha kadar tezgahta kaldı sabah aldım dolaba koydum tekrar çıkardım şimdide içtim bir şey olmaz değil mi bu arada son kullanma tarihi 20 kasım bilgisi olan bilgilendirirse memnun olurum