mor_menekse Pnrklk normal canım benim de olmuştu 36+5 haftalıkken regl Olucak gibi belimde sancı vardı .ertesi gün doktora gittim 2 cm açılmam olmuş. Belki seninde yavaş yavaş başlamıştır
minik_koala_ve_annesi Pnrklk vucut kendini doguma hazirliyor canim artik bende de olmustu bu sanci sıklasirsa git ihmal etme bence
mor_menekse Pnrklk bebek baskı yapıyordur iyice büyüdü ya çok hafifse normal endişe etme önceki haftalarda hafif ağrılar herkeste oluyor
Senaturk Bende 36 haftalık hamileyim canım aynı şey bendede oluyor iki gün önce de aşırı şiddetli oldu hatta doktor bebeğin yerleştiğini o yüzden olduğunu söyledi normalmiş yani bu agrilar