ZelihaAcarrr Kızlarrr normal doğum olarak ilerliyoruz şöyle yaptım da doğumum başladı diyen var mıı çok heyecanlıyım Son 14 🥹
132025 ZelihaAcarrr herşeyi yaptım çömelme squat merdiven inip çıkma yürüyüş hurma ama başlamadı 40+0da suni sancı ile doğurdum
Gzm012 ZelihaAcarrr Son 8 ve doğuramıyorum malesef suniden acayip korkuyorum 2 doğumumla suniyle başlamıştı
nuurrceren ZelihaAcarrr biz de 39+1 😄 beklemedeyiz. her akşam spor ve çömelme hareketleri yapmaya gayret ediyorum. ayrıca da adaçayı içiyorum😌 ama şuâna kadar çatı muayenesi olmadım. o yüzden açılmam ne durumda bilmiyorum 😄 pazartesi doktora gittiğimde bu sefer yapar belki😌
mor_menekse ZelihaAcarrr benimde son 20 gün kaldı 2 gün önce doktora gittim 2 cm açılmam varmış.sancim çok çıkmadı ara ara oluyor sancım. Bilmiyorum nezamn dogururum
Feza22 Son 13 benim de 2 gün önce çatı muayenesi oldum hiç açılmam yoktu doktoruma çatım uygun mu dedim deneyeceğiz dedi ne demek istedi anlamadım da
Esreyup42 Feza22 benimde son 13 gün kaldı ben daha çatı muayenesi olmadım devlet kontrollümüsünüz acaba🙄
Zykbrkty Valla ben hergün plates yapıyorum yere çömelip kalkıyorum günde en az 3tane hurma yiyorum belki sizlerede fikir olur
ZelihaAcarrr Gzm012 bende hiç yaşamadım ilk gebeliğim suniden bende korkuyorum duyduğum kadarıyla offf
Gzm012 ZelihaAcarrr ben 2sindede suni aldım o yüzden korkuyorum normal sancim olmuyor malesef busefer insaalah kendi sancim olur