Rena94 ben çok erken hissettim 17. Haftamda kıpırtılar vardı yok ya diyordum. İlk hamileliğim çok şaşırdım ama doktorum zayıf kadınların daha erken hissedebileceğim söylemişti. Bir de bebiş gelişimi önden gidiyorsa o da etkiliyormuş.. mucizevi tekmelere hazır ol yakında hissedersin inşallah 💙