Boncukveannsi Zeynep Asel koyucaktik ama asel ismini koymak bebeğime yapacağım en büyük kötülük olarak düşünüyorum çünkü çok fazla asel var ve sınıf öğretmenleri okul öncesi öğretmenleri hep asel in coklugundan bahsediyorlar soyisimleriyle sesleniyorlarmis.
Bir kere de biri şöyle bisey dedi
“5 sene sonra sokakta asel diye bagirsan herkes dönüp bakacak” gerçekten çok haklı bir benzetme olmuş bende kızıma bu kötülüğü yapmak istemiyorum ya sadece Zeynep olur yada Defne Nil Irmak tarzı bir isim bulurum 30 haftalik olduk isim düşüncem değişince daha bulamadım bir isim