arkadaşlar 27 ekimde çatlatma iğnesi oldum 12. gün test yaptim negatifti ve o gün lekelenme gördüm 2 gün üst üste bugün 15. günüm lekelenme yok test yapamıyorum korkudan arada sol kasığım kasılıyor bi ağrı giriyor sonra hemen geçiyor sizce ne olabilir bu durumu yaşayan oldu mu?