Hanımlar merhaba günlerdir süren stresin ardından çok şükür bugün keseyi gördüm 🥰 yalnız beta degerim dün akşam 964 çıkmıştı ona rağmen bugün kese karından gözüktü son adet tarihime göre 5+6 olması gerekirken ultrasona göre 4+3 çıktı bu şekilde düşük beta ile kese gören ve haftası uyumsuz olan var mı acaba ?