Nazlcnkys6638 30 Ekim ağrım vardı birazda kasılmam tansiyon problemi çektiğim için hergun kontrole gidiyordum acile gidip hem tansiyon hem nst istedik nstde ilk defa sancim çıktı ama duzei değildi oyuzdn pek bi beklentm yoktu doğum olacak diye ertesi gün ailemle hep birlikte kayseri sehir hastahanesine gittik tüm hazirliklarimi da yanıma aldm giderken kasılmalar sanciya döndü artk 20 25 dakikada bir geliyor du doktora gittikten sonra bugün yatış veririz galiba dedi bizde sonuçları bekliyorduk o sırada öğle arasında yemek yemek için hastahaneye yakın bir yere gittk yemek yerken bi gariplik hissettim tuvalete gittim ve nişanımın geldiğini gördüm acile gittim ve açılmama baktılar acildeki doktor bana hemen doğum olmaz 15 gün bile sürebilir eve git dedi yada 1 cm olan açıklıgımi kontrol etmek için 2 saat sonra gel dedi ama ben gitmedim canımı çok yaktılar kendi doktoruma sonuçları gösterdim ve artk sancim 10 15 dakikada bir geliyordu yatışım verildi ve dogumhaneye alındığında açıklık 2 cm olmuştu açılmam çok hızlı ilerledi 1 2 saat sonra artk sancı 5 - 7 dakikada bir geliyordu acikligim sa 5 6 cm olmuştu ebe daha hızlı olması için suni sancı başladı bi anda çocuğun aşağı inisini hissettim suyum gelmişti bi sonraki kontrolde 3 dk da bi sancı gelmeye başladı 8 cm acikligim vardı ama artk canım çok yanıyordu kanamamla birlikte sıcak bi dus aldm hem temizledim hem sancılarımı hafiflettiği son kontrolde 10 cm açıklık olunca ısınmaya başladım ebem bana çok yardımcı oldu ve oğlum artk gelmek üzereydi çatala ayaklarıma terlik giymeden ebenin elinden tutarak koştum ebe yavaş ikinmamai söyledi ama ben kendimi tutamadım ve 3 ısınma ile oğlumu kucağıma aldm biraz fazla kan kaybettim masada hafif bi baygınlık geçirdim ama herdeye değdi cennet kokulumu kucağıma aldım hiç korkmayın Allah bir şekilde yardımcınız oluyor ama uzun bi süre 2. Çocuk istemiyorm 🤣❤
Mrziyeimga_ Nazlcnkys6638 Kayseri şehir hastanesin de bende doğum yapcam hatta çok az bir zaman kaldı iyiler miydi yada doktorun hangisiydi bnm suanki doktorum İlknur çöl madendag sadece iki kez gittim ebeler nasıldı
Nazlcnkys6638 Nis benimde kulaklarım tıkandı gözüm karardı sonrasını hatırlamıyorum birsey koklattilar öyle kendime geldim allahtan kendimi bırakmamışım çataldan aşağıya kayardim yoksa
Nazlcnkys6638 Mrziyeimga_ benim doktorum huseyin aksoydu başından beri ona takipliydm ama yatış aldıktan sonra normal doğuma eben iyi ise gerisi kolay beni. Ebemin adı burcuyu çok tatlı bi kadındı eğer doğum odaklı değil canının yanması odaklı olursan işin zorlaşır ebeler dinle dediklerini yapmaya calsi benim yanımda doğuran bi kadim daha vardı bana dikiş ayarlarken o herkesle kavga ediyordu ona hiçte kibar davranmadilar bunu söyleyebilirim hersey karşılıklı acını kontrol etmeye çalış benim yaşım 19 ama yaşına göre harika bi doğum çıkardın dedi ebem
TubaBozkurt Hayırlı olsun , ilk çocuğunuzda bu kadar hızlı açılma ve doğum olması çok iyi, yaptığınız spor vs var mıydı? Genelde ilk çocukta nişandan sonra 1-2 gün sürüyor ,
Nazlcnkys6638 TubaBozkurt hayir hic yapmadım yalan olmasın sadece 7 8 inci ayında biraz yürüyüş yaptm oda çok sık değil geri kalan zamanda evdeydm ebem dokumun çok iyi olduğunu söylemişti
Nazlcnkys6638 TubaBozkurt hayir hic yapmadım yalan olmasın sadece 7 8 inci ayında biraz yürüyüş yaptm oda çok sık değil geri kalan zamanda evdeydm ebem dokumun çok iyi olduğunu söylemişti