32+0 da çalışabilir raporu alınınca izne çıkma tarihide yazıyor orda birdaha çalışamaz raporu almaniza gerek yok dediler banada haftaya Çarşamba 37+0 oluyorum doktorun sekreteri bana bu şekilde bilgi verdi doğurduktan sonra dogum belgesini vermek gerekiyor dedi acaba almam gerekiyormu 16 kasim son çalışma günüm çalışabilir raporundada yaziyor