mineturkyilmaz Merhaba kızlar doğum yapalı 5gun oldu bebeğim sol göğüsumu emiyor ama diğerini almıyor ve ağlıyor goguslerimin uçlarıda yok sizce ne yapmalıyım?
mineturkyilmaz Emzirmeye calisiyorum ama çok ağlıyor kıpkırmızı oluyor göğüsüm kitle kitle şişdi birde