Honeybunch_07 Kızlar 22 haftalık oldum doktor açılman var erken doğum olabilir dedi 2 cm kadar bi açılma var böyle bir durum yaşayan doğum yapan var mı?
Bebekdelisi Honeybunch_07 be cnaım acılma artı sancı var 27+2 olduk sureklı kalkmadan yatıyorum wc harıcı yasak ıkınma kabız olmak yasak
Honeybunch_07 Busratbm Ultrasondan gördü sonra alttan bakıcam emin değilim dedi alttan muanede tam gördü
Bebekdelisi Honeybunch_07 orası karışık cnm 22 gittim 25/5 sancıyla fark edıldı ama o 3 H cok agrım vardı dr gel demedı
Honeybunch_07 TeoMom Sadece ilaç verdi Progestan,Magnorm birtane de iğne yazdı onu hemen yaptır dedi yat dinlen falan da demedi.
TeoMom Honeybunch_07 Çok ilginç canım bence başka bir doktora daha git bu haftada açılma çok erken hatta perinatolog bul onların uzmanlık alanları
Binnur-cam Honeybunch_07 yat dinlen tabiki doktorun nasil demedi anlamadim yat mümkün olmadikca wc haric kalkma hatta mümkünse yaninda biri olsun ve hic is yapma yemeginide yattigin yerden ye bide stres yapma rabbime sığın o herşeyin hayırlısını verir 🤲
Honeybunch_07 TeoMom Bakıyım canım bi ona doktor haftaya tekrar gel dedi haftaya kadar geç olurmu acaba o zaman da birşey demezee öyle gitsem
TeoMom Honeybunch_07 Hiç haftayı bekleme bence bunu geçen sene doktor ihmalkarlığından 21 haftalık erken doğum yapan biri olarak söylüyorum senin yine allahtan açıklık farkedilmiş benim edilememişti geç kalınmıştı eğer bekleyeceksen de sana tavsiyem lavabo hariç hiç yerinde kalkma
Asyaninannesi58 Honeybunch_07 bende tam aynı haftada 5e kadar çıktı kese aşağı inmişti itip dikiş attılar
Honeybunch_07 Bebekdelisi İnşallah birşey olmaz sağ sağlim alırsınız kucağınıza. Benim sancım ağrım hiçbirşeyim yok tesadüfen ultrasonda gördü