Anneyimmm34 bnde 32 haftalık bnmde öyleydi dayanamıyordum patlicak gibiydim 2.3 gün sonra hastaneye gittim nst ye bağladılar çok sancım vardı 2 gün yatış verdiler. İlaç serum ciğer geliştirici fln yaptılar şuan çok sık dğl ama ara ara yine o şekil oluyor. Dün taburcu oldum. Bnce Bi doktora görün