Hilalozc Bebeğim erken doğdu 37+2 de doktoru ilk 3 hafta geçmez ise uzamış sarılık dedi o da erken doğum olduğu için dedi genelde erken doğan bebekler de süreç 3 haftaymış geçmeyince uzamış sarılık oluyormuş ama bu durum anne sütünden veya kan uyuşmazlığından kaynaklı da olabiliyormuş bizden de tahliller istedi uzamış sarılık ile ilgili ama bir hafta sonra da yaptırabilirsin istersen dedi bende bekledim yaptırmadım çünkü bizim kan uyuşmazlığımız var ondan kaynaklı dedi doktor o yüzden de yaptırmadım sadece sık sık emziriyorum ve daha yeni geçti diyebilirim sarılığı inşallah tahlilleriniz temiz çıkar saat başı emzir miniği sık sık emzirmek çok önemli 🙏🏽