Burcinnn61 Kızlaaaarrr ayaklarım çok üşüyor ya 2-3 çorap giyiniyorum 😔aynı durumu yaşayan var mı ? Birde bir yerde cinsiyetle alakası var diye okudum doğruluk payı payı var mı acaba ? Erkekse üşür diyorlar
Rabia-- Burcinnn61 bende aynı durumdayım sıcak su torbasıyla oturuyorum ayağımda çorap + patik ama sanki buz dolabından çıkmış gibi ayaklarım
Zeynepnisaa Burcinnn61 benim de cok üşüyor sıcak su torbası ile ısıtabiliyorum anca. Bebeğim erkek bence alakası var:)
Aysesen19 Bende aynı durumdayım 2 kalın çorap giyiniyorum çok üşüyor ayaklarım bakalım cinsiyet ne olacak 9 haftalığız 🥰