Asiiilmom Kızlar bugün ayrintilidan geldik herşey normal sadece doktor beyin boşluğunda genişlik var biraz siniri aşmış dedi başına gelen var mı
Lunaaa92 Asiiilmom beyin boşluğu olarak söylemedi ama benimde hafif ventrikülomegali var sıvı birikintisi olarak söylediler, takip edilecek. Sizinki kaç mm çıktı ?
Asiiilmom Lunaaa92 mm olarak bahsetmedi sadece şuan boşluk tam sinirda takip edelim artacak mı dedi, isterseniz nift yada amniyosentez yaptırabilirsiniz dedi, sizde de bi test önerdi mi
Lunaaa92 Asiiilmom evet amniyosentez önerdiler ama zaten haftam geçti artık ve yaptırmak istemedik eşimle, okuduğum kadarıyla erkek bebeklerde biraz fazla olabiliyormuş, inşallah küçülür bi sorunu kalmaz bebişlerimizin
Asiiilmom Lunaaa92 yaa bizimde erkek, insanin içine kuşkuyu atıp test öneriyorlar ve testte çok dikkat gerektiren hayatı önem olan bi test , soru isarteleri ile kalan süreci tamamlayacagiz sanirim😔
Lunaaa92 Asiiilmom Allah büyüktür bol bol dua edelim güzel düşünmeye çalışıyorum takıntı yapınca bebekte bizde strese giriyoruz iyi değil ☺️
Asiiilmom Lunaaa92 Gerçekten dua etmekten başka elimizden bişey gelmiyor canım, biz 20+4 üz kaç haftalik oldunuz , konunile gelişme olunca burdan haberleşelim
Asiiilmom Lunaaa92 ilk günün verdiği aptallik hala üzerimde canım , inşallah dünyaya sağlıcakla gelecekler inancım tam🤍
Asiiilmom Lunaaa92 selam bizimde yeni kontrol oldu hala ayni boyut 9mm lerde bu seviye normal snirlarda dedi, işte artmamasi gerek canim🥴
Lunaaa92 Asiiilmom çok şükür çok sevindim, sizinki sınırın altında zaten güzel hep iyi gider inşallah ☺️ benimki bi de sağ sol arada biraz fark var
Asiiilmom Lunaaa92 inşallah canim, sorunsuz beraber güzel haberlerle süreci tamamlayalim insallah🙏🌸 en son muayenede doktor kaç mm dedi
Asiiilmom Lunaaa92 dahada artmamasida güzel canim🙏 inşallah mm ler dahada küçülecek olumlu dusunelim biz🌸