Hznpla Esraaaa12 kaç haftalık ve cinsiyetiniz nedir acaba? Ben 15. Haftadan beri hep baş ağrısı çektim geneldeerkel bebekte öyle olur diyorlar çok yatmaktan olabilir ama benim tansiyondan da olmuştu biraz yürü hava al istersen geçer🌸
Esraaaa12 Hznpla 16 haftalık doktor erkek dedi fazla yatığımdan da olabilir büyük ihtimal akşamları yürüyüş yapıyorum eşimle o iyi geliyor
Hjyihkk Cnm tansiyondandır benimde ilk dört ay ağrıyordu yemek bile yiyemiyordum uyuyamıyordum limonlu su iç birde bir diş sarımsak ye bunlar hafifletiyordu