[silindi] Haftaya girmiş bulunmaktayım lakin su içememe sorunum var siz nasıl içiyorsunuz bana da bi yardımcı olsanız nasıl güzel olur önerilerinizi ve tavsiyelerinizi sabırsızlıkla bekliyorum 🥰😇
Aaaysee [silindi] aynı valla öncesinde ağzıma hep ufak tatlı bir şey atıyorum ki peşinde içebilim öyle susuyor insan yani mesela küçük bi kuru incir peşine bi bardak su rahat içiliyor,havuç ve havuç suyunun da çok iyi olduğunu duydum su içemeyenler için
Nurbost [silindi] ben dolduruyorum 1.5litrelik şişeye elimde sürekli olunca içiyorum. Bi de zorluyorum daha ikinci şişe var iç bitsin diye yoksa bardakla içmeye üşenirim sürekli
AdinsMom [silindi] damar tıkanıklığım ve tansiyon problemi yaşadım bunun sebebi su içmememmiş böbreklerim mahvolmuş
Kelebekk-0307 [silindi] bur anda yüklenmeyin bence her gün arttırarak içmeye çalışın hatırlatıcı kurun ben görebileceğim yerlere koyuyorm o şekilde daha kolay oluyor
[silindi] Aaaysee ay hiç güzel değil tadı bebeğimin düşük tehlikesi var onun için zorla her aksam bir bardak eşim sıkıp getiriyor öğüre öğüre içiyorum zorla 🤦🏻♀️ ama hiç su içirmiyor sıf tadı geçsin die bi yudum içersem ardına yoksa oda yok gün içinde bir bardak daha içmesem aklıma gelmez nasıl içilcekse 🤦🏻♀️
6161gunes birden değil yavaş yavaş sık sık içmeye çalışın, yarım çay bardağı yarım çay bardağı gibi. ben pipetle içince su birden değil yavaş geliyor gibi olduğu için daha rahat içiyorum deneyebilirsiniz
[silindi] Nurbost bende elimde şişeyle geziyorum lakin koyuyorum kalıyor bi kanarda umarım alışkanlık haline getiririm