dilann22 yurt dışında normalde takip amaçlı her ay yapılması gerekiyormuş ama benim doktorum bir kere yaptı. Sonra bizim bahçemiz, bahçede köpeğimiz var, babam da toprakla uğraşmayı sever. Bahçedeki ahududundan koparıp direkt vermişti benim de dalgın kafa yıkamadan direkt yedim, bahçedeki köpek ya çalıya işediyse, başka hayvan geldiyse ettiyse derken kafama çok takıldığı için 2-2 buçuk aylık gebeyken bir daha istemiştim test o da negatif çıkmıştı 🙏🏼 Bir daha da yaptırmadım