Hanımlar merhaba 25+5 haftalık gebeyim kahverengi akıntım var doktorum bana dinlenmem gerektiğimi söyledi ve progestan ilacını yazdı. Akıntım geçti şükür ama şimdide hafif idrar kaçırmamı desem yoksa su tarzında Bi sıvımı desem bilemedim. Bu progestan hormonu arttıkça idrar kaçırma olabiliyormuş başına gelen varmı yardımcı olursanız sevinirim