Merhaba güzel anneler
Şuan 25+5 haftalık hamileyim .burda birçok postta “ acaba hangi hafta bebeğin kiyafetlerini yikasam” gibi düşüncede olan anneleri goruyorum .hamileliğin başından beri kimi iyi kimi kötü keyifsiz bir süreç halinde idim .dün açıkçası havayı değerlendirmek adına bebeğin tüm kıyafetlerini yıkadım .
İyikide yikamisim .farkında olmadan 3 makine camasir çıktı .koyusu,açığı ,beyazı derken bidik bidik bir dünya çamaşır .. naçizane tavsiyem; eviniz benim gibi ufaksa ,çamaşır kurutma sorunu yaşıyorsanız hiç son haftalari beklemeyin ; çıksın aradan .2 saattir ütü yapıyorum ; belim ayrıldı . Bitince valiz hurcuna koyup kaldıracağım nasip olursa hastane çantası hazırlama vakti hazır olsun ..
İnsana sadece kendinden hayır var güzel anneler .. son haftalar daha ağır ve daha fazla sorunlar çıkabiliyor .
Rabbim hepimize tüm güzel cicileri kullanmayi nasip etsin 😇💐