sema_nur42 Merhabalar doktorum tarçınlı ıĺık su da oturmam gerektiğini söylemişti bunu uygulayan varmi ?
sema_nur42 1erkekkannesiiii Hafta dayım tarçınlı ılık suda günde 2 kez otur ve de o bölgeye zeytin yağı ile mesaj yap dedi açılması için
1erkekkannesiiii sema_nur42 kesi olmasın diyedir heralde hiç duymadım ama doktorun önerdiyse yap canım. Allahım insallah kolay doğum nasip etsin sana 🙏🙏 sancın falan var mı peki