Kucuk_melegim Kizlar nasilsiniz bu haftalarda ne gibi agrilariniz var Ben içeri süpürürken bile kasiğim ağrıyor Dünde karnımin içinde sürekli bi yana toplandı
kbralya01 Kucuk_melegim 28. Haftamdayım çok bel ağrısı çekiyorum ayakta iş yapınca yada uzun süre oturunca illa uzanmam lazım 🥹🥹
hayallliiim Kucuk_melegim ben 26+1 olduk böyle içimde diken batar gibi batma ara ara göbek yanlarımda oluyor ya dyorum yeri büyüryor bebeğin ya baskı yapıyor bilemedim
Kucuk_melegim hayallliiim evet bende de oluyor göbek deligim batiyor bazen işte kasiklarimda halen ara ara ağrı oluyor
hayallliiim Kucuk_melegim büyüdükleri için galiba nette adet ağrısı gibi şiddetli ve uzun süren ağrılar tehlikeli diyor
Kucuk_melegim hayallliiim yok adet sancısı değil benmki kaşık agrisi gibi sanki bebek oraya ağırlığını veriyor ağır birşey taşiyormuşum orda gibi ağrı yapıyor
kbralya01 Zehra-11 Ben normal istiyorum inşallah öyle olur o an ağrısı sancısı çoktur mutlaka ama bitince çok rahatlık sezaryan olurken rahat ama bitince ağrısı sızısı çok diyorlar 🥹