Kızlar hastayım öksürüyorum ıhlamur çayı içiyorum kaç gündür googla baktım kan sıkıntısı yaşatabilirmiş erken doğum olabilirmiş daha vs vs e zaten 40 .haftamdayım doğsun istiyorum kan sıkıntım yok şükürler olsun ne yapmalıyım içmeye devam etsemmi doktoruiçme diyen vs oldu mu ,🤗🤔