Zynpbr00 Hastane çıkışı kapı süsü herşeyini yaptırdık ama bilemiykrum kızımın ismi içime sinmiyor bir türlü😔Meryem Nur düşünüyorduk. Meryem Mihra mı olsa diyorum. Lütfen fikirlerinizi yazın
DenizinAnnesiiiii Zynpbr00 içinize sinen neyse onu koyun. Kapı süsü vs için istemediğiniz ismi koymayın. Koyduğunuz isim güzel ama sizin istediğiniz olsun😊
bukett1 Meryem Nur çok güzel bir isim. Tabi annesi sizsiniz içinize sinmiyorsa tabiki değiştirin. Bundan daha doğal birşey olamaz ☺️
tugbacns Her yer Mihra ismiyle kaynıyor ben sevmiyorum o ismi pek Meryem Nur daha güzel bence. Ama tabi annesi olarak karar sizin ☺️
Defnem_26 Meryem nur cok guzel hemde bu şekilde seslenirler ama meryem mihra olsa çoğu ya meryem ya mihra diye hitap eder