Minare İlkini suni sancıyla doğurup ikinci bebegi kendiliyinden gelen oldu mu? Oglumu 41.haftada doktor eliyle zari soyduktan sonra suyum gelmesi sonucu suni sancıyla doğurdu ve çok zordu. Şimdi kizimi bekliyorum ve de dogumdan korkuyorum
132025 Minare daha yeni suni sancı ile doğum yaptım hiçte zor değildi herkes aşırı zor dediği için çok korkmuştum normal doğum sancısı geliyo aslında ama herkesin ağrı eşiği farklı zorluğu ondan aslında
Emotion07 Bende pazartesi suni sancıyla doğum yapıcam 1 cm açıklık var sadece inşallah kolay geçer saatlerce acı çekip sezeryana girmek istemiyorum 🙄
Efy11 132025 ay çok sevindim sizin adınıza muhtemelen pazartesine kadar bekleyip bende suni alıcam çatıdanda herkes korkutmuştu doktorum muayene etti hiçbir şey hissetmedim çok rahattı… herkes farklı dediğiniz gibi keşke kimse kimseyi korkutmasa 🤲🏼🌸 rabbim sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin herkese
Minare 132025 zorlanmam onceden suyumun hepsi gittigi icindi. Yanı susuz bebegin ilerlemesi zor oluyor ondan her halde