Selam arkadaşlarr bir çoğumuz bebegimizin cinsiyetini merak ediyoruz 🙈 yeterki sağlıklı olsunlar vakti zamanında sağlıkla sağ salim gelsinler herşeyden önemlisi o. Ama cinsiyeti merak edip burda yazışmakda işin heycanı eğlencesi oluyo biraz 😇
Bende burda tahmin istemiştim bir arkadaş vardı adını hatırlamıyorm ama zeynep olabilir adı emin degilim 8/10 haftalıkken erkek demişti kesenin şekli bebegin duruşuyla tahmin ediyorm demişti tabi ona göre hareket edemiyorsunuz o ara burda bi yazı gördüm cinsiyet planlaması arzum diye instada bir yazayım dedim ultrason hariç bi kaç bilgi istedi ultrasonu istemedi ve erkek demişti.
12.haftadan sonra yazdım buraya herkes ama herkes nub teorisi dedi kız dedi bende rüyamda gördüm rüyamla birlikte o kdr inandım ki pembiş pembiş seyler aldım bir heves işte insan heves ediyor aşrı heycanlı bir süreç gerçekten
14.Haftamda doktorm tahminim var dedi ama ben kız hissediyorm deyince güldü tahmin yapmıcam dedi biraz daha beklememi söyledi
bugün 17+2 yiz kontrolden geliyorm doktorum erkek ve kesin dedi daha öncede erkek tahminimdi ama sen cok heycanlı kız dedgin icin beklemek istedim dedi 🙈
Tabi ben böyle bi şok bi şaşkınlık karnımda kız gibi hani öyle diyorlar ya 😅etrafımdaki herkeste kız seninki diyordu doktordan duymadıgım halde öyle kapılmışım ki şimdi şaşkınım ama instagramdaki kadın ve burdaki o arkadaş bilmiş ..
Bence nub teorisi doğrulugunu kaybetti bana göre en azından 🙈
şimdi bakıyorm erkek kıyafetleri hiç yok gibisanki herşey kız bebişler icin üretilmiş 🙈
garip duygular icindeyim dedim yazayım kimseyle paylaşmadım henüz tekrarlayan düşüklerim ve riskli bir sürecim oldugu icin anneme bile bu hafta söyledim hamile oldugumu annem kardşelerim dışında bilende yok , öyle işte rabbim hepimize sağlıklı bir süreç geçirmeyi ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🤍🤍