Beyza_123 Merhaba hanımlar 27 haftalık gebeyim.Ankara da gidebileceğim özel ve şehir hastanesi dışında başka hastanede var mı ? Ankara tıp cebeci Hastanesi’nde 19.haftadan sonra olanları almıyorlarmış:(((
[silindi] Beyza_123 ben 20.haftada gaziye gittim bakıyorlar dosya açtı hemen olurda bi sıkıntı olursa dosyanla acile gel hemen yardımcı oluruz dedi ama sadece özel doktorlar bakmıyor 4.ayı geçince
Sule_123 Beyza_123 Balgattaki Ankara şehir hastanesi çok uzak canım ama şu etliğe açılan etlik şehir hastanesi iyi diyorlar bi düşün derim
Beyza_123 Tubatgn evet maalesef aradığımda almadıklarını söylediler cebeci hastanesi olur diye çok güvenmiştim.Buralı olmadığımız için hastane bilmiyorum şehir hastanesi bize çok uzak Mamak’ta oturuyoruz.Mamaksu da takipliydim
Beyza_123 Sule_123 bir tanıdığımız tecrübelerine dayanarak bana şehir hastanesinde sezeryan gerekmedikçe normal doğum yaptırdıklarını söylemişti.Bilginiz var mı
Tubatgn Beyza_123 Ben en başından beri oraya gidiyorum memnunum canım ama hastanenin kuralı o çıkmıyorlar dışına
[silindi] Beyza_123 bakıyorlar canım onlar için kaçıncı hafta olduğunu önemli değil gibi duruyor kaç haftalık hamilesin
Sule_123 Beyza_123 Evet maalesef özel olmadıkça her devlet hastanesi normal dogum yaptırıyor. Ancak çok acil bir durum olduğumda sezeryana alıyorlar canım sen sezeryana mı düşünüyordun bende özele gidiyorum ama normal doğum düşünüyorum
cherryblossom7 Dostlar selam.. Ankara için soruyorum üniversite hastanelerinde takip edilmesini en iyi avantajları neler sizce
ZeynepNilDuran cherryblossom7 detaylı ultrason bence. Gerçekten uzmanlar bakıyor ve tarihi belli ve ücretsiz. Özel de yapılan detaylı da bazen çok iyi bakmayabiliyorlar.