Merve201119 Seb20 benimde iki spinal sezaryenim var üçüncüyü olacağım haftaya yine spinal olucam bebeğimin çıkış anını görmek koklamak her şeye bedel bana göre banada sordu doktor tüpleri baglatmam için ama eşim istemiyor o sebeple baglatmicam
Miz_ Nasıldı peki rahatmıydınız. Neler hissettiniz. Zorlukları nelerdi. Eğer zorlandığınız bi yer yoksa yine aynısı olun
Seb20 Miz_ genel anestezide ikisndede zorlanmadım bu sefer spinali deneyelim çok rahat etceksin dedi ama doktorum tüpleri bağlatmamı da önerdi 3. Sezeryanımı olacağım
Seb20 Miz_ hayır ama e kadar da olsa ağrı acı oluyor yürüyüşü bol yaptığınızda daha çabuk toparlıyorsunuz
Seb20 Merve201119 bende bağlatmak istemiyorum drum öneririm diyince kafam karıştı ama gerçekten içimden bi ses bağlatma diyo