Esra34216
Ben aşılama tüp bebek süreçleri geçirdim 1 düşük yaşadım tüp bebekte sonrasında gebe olduğumu öğrendim kan verdiğimde 713 çıktı 2 gün sonra 1291 1878 olarak yükseldi ve bu beta yükselmelerini dibine kadar yaşayıp takip edip bir sürü makale okuyan biri olarak yazıyorum kesinlikle takılmayın doktor en son beta değerim de dış gebelik olabilir dedi hemen ultrason yaptı ve kese rahimdeydi bu seferde sağlıklı değildir dedi bugün 16. Haftaya girdim rabbim nasip edecekse rahmine yerleştiyse hiç korkma güzel kardeşim bol bol etmekten başka hiç bişi elimizden gelmez 😘