Oznur07 merhba hayrlısı olsun canm , ben bir aşılama 2 tüp bebek denedim haftya test günüm,,,, bizmde hiçbir sorunmuz yok allaha şükür açıklanamayan infertilite diye geçiyormuş.. 2 yıl bekledik olumlu sonuca hiç yaklaşamadık o yüzden başladık tedaviye.. ama uludumu asla yitirmicem maddi manevi gerçekten zor bir süreç ama allahım sağlık sıhhat verdiği sürece eşimle sonuna kadar gideceğiz .. en önemlisi kendini sürekli motive etmek umudunu yitirme yılma🦋