Kızlar bugün 4+6 günlük olduk fakat birkaç gündür belimde ağrı var üşütme ağrısı gibi sizde de oldu mu böyle daha önce 3 kaybım var ve yine aynısı olmasın diye evin rutin işleri yapıp diğer kalan zamanda sürekli oturuyorum veya uzanıyorum bundan kaynaklı olabilir mi?