emirtosveannesi benim doğum sancılarım çok belirgindir. Hiç öyle adet sancısınin biraz fazlasi gibi değildi amacım korkutmak değil herkeste bir olmaz. Oglen hafif hafif başladı işte o adet sancısı gibiydi 40dk da bir geldi. Aksam 7 gibi yarım saatte bire düştü. Aksam 1 de dayanamadım hastaneye kontrole gittim. Kasıklarımda ağrı var dedim belinde de olması lazım dediler ama bence kasıklarım öyle çok agrıdı ki belimin ağrısıni hissetmedim, nst de düzenli sancı çıktı acılmam 2 cm olduğu için eve gonderdiler ondan sonraki sancılar çok şiddetlisi sabah 5 e kadar çok zor dayandım dakikada 1 e düştü hastaneye gittiğimde 6 cm acikligim vardı ama son saatlerde agladım ağrıdan.