Ve doğumdan korkmayan ben, çatı muayenesi sırasında zorlandım kendimi kastım, ve korkmaya başladım. Çok tedirginim. Doktoruma da illa şu yöntemle doğum olsun diye de bi şey demedim, normal doğum önceliğimiz dedi. Doğum nasıl kolaylaştırılır, bi fikir, bi öneri verin lütfenn ilk gebeliğim