Uykucu11 ben ilk bebeğimde molfix ve prima kullandım.primadan çok memnundum ama şimdi hem prima hemde sleppy natural aldım.bana prima bez çok sert geldi hem dışı hem iç dokusu.sleppy daha yumuşak geldi.birde sleppy bio natural alıcam büyük ihtimal onunla da devam ederim.hatta ıslak mendil bile sleppy bio natural aldım ondan da memnunum.çevremde sleppy bio natural kullanan çok arkadaşım var primadan daha çok memnun kaldıklarını söylediler.