Melikezturk sebebi belli deil
Aniden oldu bitti.
Dr un dediği kromzom eksikliği olan hasta bebekler naparsan yap tutunamıo dedi. 6. Haftamıydı 7 miydi neydi düştü . Aniden ağrı girdi akşam üstü. Hastane gittim. İğne vurdular. Eve gittim wc girdim. Anlatamam korkunctu. Heryer kan oldu. Ayakta şok geçirdim kaldım. Ped koymaya bile vakit olmuprdu öyle kanadı.
Gecesi kan kaybından şoka girdim. Kriz geçirdim. Üstüne hastanelk oldm baya serum yedim. Ve 30-35 gün kanadım . 3 gün durdu. Sonra adet oldum.
Benim çok zor geçti. Hem pskolojk hem fizylojk çok etkikendim. Allah kimseye vermesin..